Buku Pelawat Pemilik Nota Hati

Followers

Friday 30 May 2014

Saat Usia Semakin Meningkat


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah..  Syukur dengan nikmat umur yang diberi ALLAH.. Terima kasih pada mak abah atas pengorbanan melahirkan, membesarkan, mendidik dan segalanya.. Terima kasih juga atas ingatan dan doa ahli keluarga dan sahabat2 semua.. Doakan saya jadi anak, sahabat, isteri, menantu, ummi yang solehah.. ^^v 

Ya Allah,
Panjangkanlah usiaku agar hidupku menjadi lebih bermanfaat bagi orang lain
Panjangkanlah usiaku agar aku dapat lebih memandang hidup
dengan penuh makna dalam kebesaran-Mu
Panjangkanlah usiaku agar aku dapat membimbing keluargaku
untuk dapat tunduk dan berbakti kepada-Mu
Panjangkanlah usiaku agar aku dapat lebih bersyukur
atas nikmat dan rezeki yang Engkau anugerahkan kepadaku

Ya Allah,
Jadikanlah aku menjadi hamba-Mu yang khusyu’ dan tawadhu’
dalam menerima hikmah dan berkah-Mu
Bertambah usia dalam hitunganku
berkurang pula usiaku dalam hitungan-Mu..

Terima kasih engkau telah memberikan cahaya keimanan kepadaku
sehingga aku dapat lebih mengenal-Mu,

Kabulkanlah doa hamba-Mu ini Ya Allah..
Aamiin.. aamiin.. aamiin.. Yaa Robbal ‘Alamin..

Saya nak jadi anak solehah.. In shaa ALLAH ^^


LINA HAMIZAH BINTI RAHMAD
30 Mei 19** | 10.05 PM | 3.6 kg

No comments:

Post a Comment